Klachtenprocedure

Heeft u een klacht over een artikel, over de afhandeling van uw bestelling of een andere klacht over meubelonderdelenwebshop.nl, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij proberen uw probleem zo goed en zo snel mogelijk op te lossen.

Onze klantenservice is van maandag t/m donderdag van 08:30–16:30 uur en op vrijdag van 8:30-14:00 uur telefonisch bereikbaar op 0345-512961.

U kunt ook een e-mail sturen naar info@meubelonderdelenwebshop.nl. Vermeld in de e-mail zoveel mogelijk gegevens over de artikelen en/of bestelling (zoals bijvoorbeeld het ordernummer) zodat wij u zo goed mogelijk kunnen helpen.

U kunt ons ook schrijven. Uw post kunt u richten aan meubelonderdelenwebshop.nl t.a.v. Klantenservice webshop, 

Pascalweg 11,4104 BE Culemborg.

U ontvangt binnen 2 werkdagen een schriftelijke (e-mail) ontvangstbevestiging van het binnenkomen van uw klacht.